Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hej,

Grundet Frk Ydes stilstand fik jeg et tilbud om at blive gast hos Team Stubberup til fiskekonkurrencen på mandag (se link:  - Følg Linket Her så der skal lige trænes lidt inden da, søndag blev det til 2 små blanke én på 43 og en på 38 cm og i går tirsdag kom der en fin fjord ørred på 55 cm i båden så det mon ikke fjorden er ved at vågne igen. To af fiskene blev taget på Vouksi Raksi med løje, så det skal der vist leges lidt mere med denne sæson. Flak og Ralle var også en tur på fjorden, og minsandten om ikke også Fru Kamstrup var blevet slæbt til Stinesminde for at få blæst vinter støvet af. Flak & Co serverede lidt af gårsdagens fangst fra Randers Fjord og pølser til de tre mandskaber i slæbestedet. Lige et stemningsbillede fra Stinesminde.

Indsendt af  Troels Nielsen  den  8. april 2009 kl. 07:30:46

Gå tilbage
Hej Troels

Tillykke med fangsten.

Jeg har snakket med Flemming, og vi syntes at, det er noget af en omvej til Randersfjord. Hvis du har fundet en smut vej til randersfjord fra stinesminde, vil vi da godt lige hører om det:)?

Knæk og Bræk
Jesper
Indsendt af    Jesper Lauest   den   8. april 2009  kl. 15:26:50

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear