Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Nu hvor de flade er ved at få lidt kød på efter vinteren og div. klubtrue er lige op over
Har jeg lavet en lille film, hvor jeg viser hvordan man kan flå skrubber.
Jeg ved der er mange der kæmper med dem, når de skal flå dem.
Link lil film

- Følg Linket Her
Indsendt af  Allan Nielsen (Team Cjap)  den  1. august 2011 kl. 20:21:17

Gå tilbage
@steen.. jeps , den er jeg med på.. syntes bare det går lidt hurtigere når man laver 4 i stedet for 2..:)
Indsendt af    Poul-Erik Hagemann - - www.gadusn.dk   den   3. august 2011  kl. 14:35:48

Super godt Allan.. Næ, papfisk er en uddød "race" herhjemme.. Men hvis jeg ikke fjerne alle ben bliver de friske desværre heller ikke spist.. så gør MEGET ud af de er benfri.. Men glæder mig til at se hvordan du laver fileter .. kender kun to (sikkert forkerte) måder..:-)
Indsendt af    Poul-Erik Hagemann - - www.gadusn.dk   den   3. august 2011  kl. 14:34:05

Jeg skal nok lave en video, med hvordan man gør poul-Erik ,lægger den link. Op her til den og mailer den til dig så du kan bruge den på din hjemmeside, det må blive næste gang, jeg fisker flade .
når du først har set hvordan man gør, vil ungerne ikke have de pap- fileter uden ben som man køber frosne
Indsendt af    Allan Nielsen (Team Cjap)   den   2. august 2011  kl. 21:18:23

Kan lige give et tip så du kun får 2 filetter. Hav en kniv med tynd blad, en filetkniv f.eks. og pres den ind fra den ende ende, langs det tykke sted på benet. Det gør du på begge sider og til sidst kan du vippe knivbladet op over forhøjningen.
Indsendt af    Sten Andersen   den   2. august 2011  kl. 12:17:46

Fin film, Allan.. Dejligt at se en "kniv bruger" i aktion. Hvis du laver filetér (uden ben) hvordan gør du så.. Jeg laver som regel 4 filéter, fra ryg og ud..
Indsendt af    Poul-Erik Hagemann - - www.gadusn.dk   den   2. august 2011  kl. 12:01:27

fantastisk initiativ! ::
Indsendt af    Claus Madelung   den   1. august 2011  kl. 20:54:12

Det er sådan en her som man bruger som slagter,som jeg har skåret i vinkel med med vinkelsliberen,og slebet på båndsliberen.

Indsendt af    Allan Nielsen (Team Cjap)   den   1. august 2011  kl. 20:48:12

kanon Allan, har en kniv mage til din, hvem har du fået til at slibe den ned ?

mvh

Indsendt af    Bjarne Lehné   den   1. august 2011  kl. 20:33:29

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear