Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hej

Overvejer et elspil til min trailer, jeg vil ikke ofre en formue, så jeg har set lidt på dette  - Følg Linket Her
Jeg ved godt det ikke er et kvalitetsspil, men kan det nu køre to år og så kan man smide det over højre skulder.
Er der nogen der har prøvet dette spil og kan det i det hele taget trække en Ørnvik 470 op på traileren ?

Mvh Jesper
Indsendt af  Jesper Nielsen  den  23. januar 2014 kl. 11:39:53

Gå tilbage
Jeg mener selvfølgelig LV 3000 BN sorry:-
Indsendt af    Michael R. Schack   den   27. januar 2014  kl. 13:09:34

Jeg har samme model fra Laubjerg i Sverige LV300 med bælte og der er fj.betjening og friløb og bruger ca.60 Amp trækker uden bøvl og uden støj,prøv at se på det.:D
Indsendt af    Michael R. Schack   den   27. januar 2014  kl. 13:07:33

@ Jørgen
Nej det er ikke med friløb, mener det tager et par min for og smide båden i vandet og det samme når den skal ud af vandet og det er dejligt med den trådløse fjernbetjening ::

Har nu haft mit i 3 år og det har ikke svigtet mig en eneste gang båden skulle enten den ene eller anden vej på traileren. Det eneste jeg har gjort er og skifte wiren ud med 6 mm Dyneema kabel, mener han tilbyder at levere spillet med det.
Indsendt af    Leif Maletzki   den   26. januar 2014  kl. 21:29:23

Vil gerne høre nærmere når du har prøvet det. Det ligner "det store trækspil" som Harald Nyborg havde/har (dog ikke med trådløs styring). Den store ulæmpe ved H-Ns er imidlertid at der ikke er friløb ud, så det tager lang tid at få kablet rullet ud når båden skal op. (jeg bruger ikke kablet når båden skal i, skubber bare båden af traileren). Er dette her med friløb ud? Hvor mange Amp. trækker det?
Der står ikke så meget på Techno tradings side om spillet.
Indsendt af    Jørgen Kloster   den   26. januar 2014  kl. 19:52:52

Jeg tror beslutningen er faldet på  - Følg Linket Her
grunden til dette valg er :

1. fandt lige et par tusind bagerst i skrivebordsskuffen
2. kan godt lide designet af spillet
3. Tecno-tading.dk har et fint banner i højre side af denne supergode hjemmeside
4. Jeg tror på at det er et kvalitets spil (ret mig hvis jeg tager fejl)
5. Pris og kvalitet hænger sammen.

1000 tak for alle jeres input, det har været til stor hjælp..

Mvh

Jesper Nielsen
Ebeltoft

Indsendt af    Jesper Nielsen   den   25. januar 2014  kl. 22:25:26

Jeg købte for ca. 6 år siden et tilsvarende spil som det billige fra Biltema hos Harald Nyborg.Ved ikke om de har dem endnu.
Det har - indtil nu - støt hevet min Warrior 165 op af vandet!
Dog har jeg fjernet termosikringen, for det er nok lidt "på overarbejde".
Jeg giver det dog lidt ekstra power ved at tage strømmen fra bilens batteri mens motoren kører, så er spændingen lidt højere.
Indsendt af    Jørgen Kloster   den   25. januar 2014  kl. 21:10:51

Dette her er et godt spil fra den billige ende
 - Følg Linket Her Har det selv og trækker fint en Warrior 165 op på traileren

Mvh
Leif
Indsendt af    Leif Maletzki   den   24. januar 2014  kl. 22:30:30

Der findes mange elspil til både, men man skal lige huske at, når det kommer til billige elspil, skal den kunne gange bådens vægt x3 eller mere. Superwrinch, har jeg HØRT, at man kun skal x2. Jeg har selv købt et "noname" til at trække min Bayliner 2159 op med. Båden alene er opgivet til 1600kg, men da der er forskellige motor til denne, er den opgivet uden motor. Min er med en 5.0 V8, så det er lige 500kg oveni, så ca. 2,1tons. Så kommer der div. udstyr+brændstof+vand ombord oveni. Jeg har brugt et 12000 punds spil(6 tons) det holdte ca 3år, før det begyndte at "knurre" i gearet. Har nu skiftet il 18000Punds og den klarer opgaven bedre, men man kan vinde meget på, kun at have den mængde kabel på, som man behøver +3 vindinger.
Indsendt af    Flemming Jensen   den   24. januar 2014  kl. 20:05:54

Du kan gå ind på Laubjerg bådspil de har en del også med bælte.
Indsendt af    Michael R. Schack   den   24. januar 2014  kl. 16:32:45

Gå ind i tips og triks, der er masser af billeder. Du kan feks se mit på billed 12 og 13 under trailere::
Indsendt af    kristen pedersen ( Team Næsvis )   den   24. januar 2014  kl. 08:56:05

Jeg kan jo nok høre at det ikke skal være et Biltema spil, det var ellers en god pris -)
Ja Sven det var jo også en helt klar overkommelig pris, men jeg kan bare godt lide designet på det fra biltema, du skulle vel ikke have et billede af dit monteret til at ligge, så jeg lige kunne danne mig et indtryk om hvordan det ser ud monteret.

mvh Jesper
Indsendt af    Jesper Nielsen   den   24. januar 2014  kl. 07:10:48

Jeg trækker min 470 op med det her indtil videre en 15 gange. Jeg har købt det der.

- Følg Linket Her
Indsendt af    sven svensson   den   23. januar 2014  kl. 22:51:21

kørte ud med det igen og sagde det var gået i stykke og fik mine penge igen , det var der ingen problemer i
Indsendt af    Peter Valby ( Team Dino )   den   23. januar 2014  kl. 17:09:21

Hvad her Biltema sagt omkring problemet med Deres spil ???????
Indsendt af    Michael R. Schack   den   23. januar 2014  kl. 16:54:32

jeg har prøvet og købe et elspil fra biltema ( - Følg Linket Her ) til og trække en profisher 180 ht op med. det kunne det en gang så var det færdig.
Indsendt af    Peter Valby ( Team Dino )   den   23. januar 2014  kl. 16:17:02

Det tror jeg ikke på med spillet fra Biltema normalt fejler Deres produkter ikke
noget,og hvis det sker er der 2 års garanti på varen,så prøv selv det jo ikke en kampvogn du skal trække op,naturligvis findes der bedre og dyrere spil alt
efter hvad du ønsker efter prisen at dømme,så knæk og bræk.:-
Indsendt af    Michael R. Schack   den   23. januar 2014  kl. 15:41:22

det har jeg til en lille ryds jolle, og
det kørte fint 2-3 gange så virkede det ikke mere,
kan absolut ikke anbefales, køb hellere et lidt dyre elspil og
få glæde af det i mange år
::

Indsendt af    Henrik Jensen   den   23. januar 2014  kl. 15:06:26

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear