Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hvad er forskællen på AL-KO og KNOTT
Indsendt af  kristen pedersen ( Team Næsvis )  den  14. juni 2014 kl. 22:19:44

Gå tilbage
OK ::
Indsendt af    kristen pedersen ( Team Næsvis )   den   17. juni 2014  kl. 15:10:19

Beklager Jeg lånte tråden, men der var kompetent hjælp at hente kunne jeg se :B
Indsendt af    Claus   den   17. juni 2014  kl. 13:32:25

Ok den er feset ind.::
Indsendt af    kristen pedersen ( Team Næsvis )   den   17. juni 2014  kl. 10:57:02

Kontakt clausen autoteile.de i Flensborg de har dele til næsten alle trailere
og til gode priser.
Indsendt af    Michael R. Schack   den   17. juni 2014  kl. 10:37:45

Opel og Toyota passer jo heller ikke dele sammen, læs lige de svar som du har fået , igennem EN gang mere.-:
Indsendt af    Kurt Nielsen   den   17. juni 2014  kl. 09:19:02

Vil det sige at man kan sætte KNOTT dele bremser eller lejer på en AL-KO aksel -:
Indsendt af    kristen pedersen ( Team Næsvis )   den   17. juni 2014  kl. 08:32:19

hej
Der er ikke den store forskel, det er begge udemærkede trailer aksler.
jeg vurderer at det er rimeligt at få reservedele til begge aksler.

Indsendt af    Bo Justesen   den   16. juni 2014  kl. 23:33:02

Søren Frederiksen gav en klar og tydlig forklaring i det første indlæg.
Indsendt af    Kenneth Hjoring   den   16. juni 2014  kl. 10:44:27

Hej Claus. Tak fordi du stjal min tråd. Men er der ingen der kan fortælle mig forskellen AL-KO og KNOTT evt. bremser og lejer -:
Indsendt af    kristen pedersen ( Team Næsvis )   den   16. juni 2014  kl. 10:09:46

Hej
Hvis du kører med knott aksel nu kan du ikke bare skifte til alko, da din påløbsbremse skal være af samme mærke. Men hvorfor skifte aksel i stedet for at renovere. Du skal da bare skrue møtrikken af, trække tromlen af og skifte bakkerne, samle det hele igen også justere. du skal alligevel justere hvis du skifter akselen
Indsendt af    Lui Tang Jensen   den   15. juni 2014  kl. 14:26:09

Det er nemt, jeg købte komplet aksel istedet for at renovere bremser på en i forvejen træt aksel. Den kommer samlet og med bremsekabler monteret. Så det er faktisk bare de fire bolte der holder akslen og gevindstangen til bremserne der skal monteres. Jeg valgte dog at skille bremserne ad og smurte alle bevægelige dele incl kabler. Den er knas tørt når den leveres. Mvh Søren
Indsendt af    Søren Melby Andersen   den   15. juni 2014  kl. 14:23:13

Alko påløbsbremse, hvor nemt er der at skifte sådan en?,er der plug n play eller skal der en masse justering til? Det samme spørgsmål gælder skift af aksel, overvejer at købe en ny aksel istedet for at skulle renovere bremser mv. Er det nemt?
Indsendt af    Claus   den   15. juni 2014  kl. 13:41:59

Knott er nemmest at justere
Indsendt af    Lars Hansen   den   15. juni 2014  kl. 09:39:51

og hvis det er kvalitet eller holdbarhed du tænker på, så er der stort set ingen forskel på de to mærker
Indsendt af    Ian Danielsen   den   15. juni 2014  kl. 09:35:10

Som forskellen på Opel og Toyota. To forskellige fabrikater af trailerdele. Du kan se på navnet på kapslen i navet.

Mvh
Søren

Indsendt af    Søren Frederiksen   den   15. juni 2014  kl. 08:40:05

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear