Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Så blev det min tur til at ønske alskens ondskab over dem, der fra fredag til søndag stjal min Tempo-trollingbar (begge halvdele) med Scotty drejebaser og andre smådele fra min Ørnvik 510 i Brøndby Havn.
Indsendt af  Hans Peter Petersen ( Kabika )  den  29. juni 2014 kl. 12:24:08

Gå tilbage
Man bliver så arrig når man læse om dette igen og igen.
For at jeg kan sove godt om natten, selv om båden står i indkørslen, fik jeg installeret en trådløs GPS tracker der giver en alarm og SMS så snart en tyv går op i båden. Jeg har valgt en trædemåtte og en bevægelse sensor, så nu kan ingen gå i båden uden at alarmen hyler.
Jeg kan love at det larmer så det hyler i ørene. ::

Jeg købte min hos Trolling Centrum i Tåstrup og de har skrevet om det inde på deres hjemmeside.

- Følg Linket Her
Indsendt af    Kenneth Hjoring   den   2. juli 2014  kl. 10:27:23

Har været ombord på hook i dag, og de har desværre forsøgt at stjæle båden.
Tændingslås og dødemandsknap ødelagt.
Indsendt af    Thomas Matschofsky   den   1. juli 2014  kl. 22:10:47

Det ser ud til, at det hovedsageligt er trollingbaren de er gået efter, da andre har deres Scottybaser og standholdere i behold. Så hvis nogen ser en Ørnvik 510 e.l. der lige har fået en todelt sortmalet Tempo-bar (a''la boomerang)
så send lige en mail. Så vil jeg nemlig gerne vide, hvor de har den fra, da den ikke kan købes mere -:
Indsendt af    Hans Peter Petersen ( Kabika )   den   1. juli 2014  kl. 17:44:12

Jeg har været i kontakt med havnen og der er ikke videoovervågning. Der har samme week-end været ubudne gæster på andre både. (Hook-Kahytholm-Stengade ser umiddelbart ud til at være sluppet)
Indsendt af    Hans Peter Petersen ( Kabika )   den   1. juli 2014  kl. 17:39:58

? Har de ikke video overvågning ved indkørslen, har du talt med havnefoged ?
Indsendt af    Bo Stolborg   den   1. juli 2014  kl. 08:54:36

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear