Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Nogen der har en fidus til kølhaling af en Cobb grill. Den er styg efter kylling, revelsben og pøller. Har prøvet salmiak og brunsæbe i sæk et døgn, men synes stadig der skal meget knofedt til.
Indsendt af  Frits Jensen  den  1. september 2015 kl. 14:27:47

Gå tilbage
Jeg har nu prøvet at smøre det hele ind i brun sæbe, lægge i sort sæk - god sjat salmiakspiritus. Lukke pose og vente 3 døgn. Derefter var det let med en grydesvamp at gøre den som ny.
Indsendt af    Frits Jensen   den   11. november 2015  kl. 10:00:11

prøv det her Cobb cleaner
 - Følg Linket Her
Indsendt af    Dan mattesen   den   9. november 2015  kl. 21:54:40

Smør den med brun sæbe og pak den i en plastpose med så lidt luft som muligt. Lad den ligge et par døgn og vask så af med varmt vand og opvaskebørsten. ( det virker på en bradepande i ovnen )

Indsendt af    Dennis Kistrup   den   2. september 2015  kl. 23:11:25

Læg den i en murebalje eller lignende med varm vand og 2-3 tabs til maskinopvask. Lad det stå i et par døgn. Er der stadig noget der sidder så fast at det ikke kan tages med rens-let, så gentag med nyt vand. Det har virket for mig.
Indsendt af    Erik Wolters   den   2. september 2015  kl. 11:23:02

Hej Frits
Jeg har nu aldrig haft problemer med salmiak spiritus. Jeg hælder lidt i skålen, og putter den i en tæt lukket pose, så lader jeg den stå et døgns tid, eller mere, hvis jeg glemmer det, derefter kan jeg vaske den med varmtvand og sæbe med en grydesvamp uden problemer.
Hvis det sidder godt fast har den bare fået lov at stå et par dage :B
Indsendt af    Lui Tang Jensen   den   2. september 2015  kl. 09:48:57

Hej Frits prøv med en opvasketaps i noget varmt vand det virker til termoflasken mvh Per Motsch Andersen
Indsendt af    Per Motsch Andersen   den   2. september 2015  kl. 09:21:06

Prøv at bruge vasepulver altså vasepulver til tøj. Læg den i blød efter at du har opløst pulveret i varmt vand, evt i en murebalje. Det kan dog ikke anbefales at tage vaskemaskinen i brug og hvis du endelig gør bør du vælge programmet hvor den centrifugere mindst muligt. Det med vaskpulveret er afprøvet og det plejer at have god effekt på bræddepander ect.
Indsendt af    Karsten Louw   den   2. september 2015  kl. 08:48:19

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear