Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
hej
har lige købt en ny (brugt) båd og fælgene på trailer er nu ikke for kønne og dæk, ja de er nu heller ikke nye..

det er en Nada Rapide trailer og mit spørgsmål er om nogen ved, om fælge fra en Indespension trailer passer.. ?

målene passer så vidt jeg kan læse, men PCD= 139.7 mm er det hulafstand??

- Følg Linket Herdet virker som en ok pris, da det åbenbart er incl. fragt og moms..

har forgæves forsøgt at ringe til Ry-bådimport men ingen kontakt ...
Indsendt af  benny larsen  den  11. juli 2017 kl. 15:47:36

Gå tilbage
ja det har jeg også fået lavet før ,men ham jeg kendte arbejder ikke der mere..

de ville ha 300 + moms... pr. fælg.. så det andet var billigere og holder faktisk godt, mekanikeren bruger epoxy når han laver gamle biler og har 35 år erfaring med det..
Indsendt af    benny larsen   den   28. juli 2017  kl. 20:05:52

Du kan også få den pulverlakeret det er utrolig stænkt og rigtig flot finish.

Indsendt af    Michael R. Schack   den   27. juli 2017  kl. 12:53:59

problem løst, snakkede lige med en lokal mekaniker og vi pillede dæk af og sandblæste fælgende og så var de faktisk pæne, efter lidt 2komponent epoxy...
to nye trailerdæk til 800 kr incl. moms.. montering og det hele..
Indsendt af    benny larsen   den   18. juli 2017  kl. 18:36:15

Det vil jeg da lige prøve så må jeg se hvad dekan skaffe dem til.. lidt træls at 2 komplette hjul koster knap 850 kr i England. .. men at de så ikke kan sende dem med post er meget øv. ..
Indsendt af    benny larsen   den   17. juli 2017  kl. 07:59:11

Hej Benny.
Du kan prøve at skrue et af hjulene af eller reservehjulet og så tage det med til et dækfirma, så kan det være at de kan finde et nummer i fælgen eller de kan måle den og så finde en der passer. Jeg gjorde det selv for nogle år siden hvor dækfirmaet fandt et nummer i fælgen de kunne bruge og det var også til en Rapide trailer.
Indsendt af    Hans Peter Hansen   den   16. juli 2017  kl. 21:55:12

hej Dan
bare rolig styrepap til/og bil er helt i orden, så det er intet problem...

men fandt fælge med dæk i England og nu kan de ikke sende dem til DK.... lort... så nogen der ligger inde med viden om hvor man kan få brugte eller nye så kom frisk... men til en rimelig pris...
Indsendt af    benny larsen   den   16. juli 2017  kl. 20:53:16

husk denne regel også Kørekort før 1. maj 2009 Har du taget kørekort før 1. maj 2009, må du dog vælge at lade den størst tilladte påhængsvægt for bilen, der er anført på bilens registreringsattest, gælde i stedet for den største tilladte totalvægt, som findes på anhængerens registreringsattest, men uden dog at overstige 3500 kg. Eksempel: Du har en bil med en tilladt totalvægt på 2000 kg. Din anhængers tilladte totalvægt er 1600 kg. Den størst tilladte påhængsvægt for bilen er 1500 kg. Da kombinationen af bilens tilladte totalvægt og den størst tilladte påhængsvægt for bilen maksimalt er 3500 kg må du i dette tilfælde køre med vogntoget, men du må kun laste påhængskøretøjet så det max. vejer 1500 kg. Bemærk dog, at denne kombination kun er lovlig i Danmark.

Indsendt af    Dan mattesen   den   16. juli 2017  kl. 10:50:12

Har lige målt hulafstand og de er ca 140 mm , så tror de fælge passer...
har sammenlignet med et opel fælg og de ville aldrig kunne komme på.. De er jo kun en 100 mm i hulafstand..
Indsendt af    benny larsen   den   12. juli 2017  kl. 16:05:42

Hej

Her er en 13 tommer fælg hos T Hansen til sammenligning:

- Følg Linket Her

vh

Jan

Indsendt af    Jan Jørgensen   den   12. juli 2017  kl. 10:54:57

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear