Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hydraulik styrring
Baystar / seastar / ultraflex
Hvad er den bedste
Indsendt af  Henrik Jensen  den  28. januar 2018 kl. 13:50:07

Gå tilbage
Der findes faktisk en Mavimare styring med fikserede slanger, til en smal motorbrønd, men prisen er også høj  - Følg Linket Her
Indsendt af    Lui Tang Jensen   den   2. marts 2018  kl. 20:33:14

Fik vist formuleret mig lidt skævt - Mavimare med fikserede slanger er super smart, men den var desværre en smule for bred til min motorbrønd, derfor måtte jeg bytte til en alm type.
Indsendt af    Peter Sørensen   den   1. marts 2018  kl. 20:04:55

Jeg kan tilslutte mig Mavimare, dog ikke typen med fikserede slanger da den ikke kunne være der - har haft en i flere år uden bøvl, og det er rigtigt kram. Kan kun tilslutte mig mht. Navisco = super god service, fik ombyttet den da den ikke kunne være der uden bøvl og til en meget rimelig pris.
Indsendt af    Peter Sørensen   den   1. marts 2018  kl. 20:02:21

Jeg kan også tilslutte mig mavimare. Dels fordi kvaliteten efter min mening er langt bedre end baystar til samme pris, og dels fordi dine hydraulikslanger ikke bevæger sig under drift. Det giver en langt pænere installation. funktionsmæssigt fungerer det super godt, og jeg har ingen problemer haft i de 7 år jeg har sejet med dem på to forskellige både. Jeg købte ogsåhos lars ved Navisco. god pris og nok noget af landets bedste service.

Indsendt af    Bjørn Dahl Porsgaard   den   29. januar 2018  kl. 08:12:14

Jeg har lige sat en Mavimare i. Har godt nok kun sejlet med den 1 gang men med fuld tilfredshed
Indsendt af    Linda Jessen - TEAM LIMA -   den   28. januar 2018  kl. 18:20:03

Hvis man må anbefale et andet mærke, så prøv at kigge på Mavimare styringer, jeg Sunes det virker lækre. Jeg har selv en monteret og den virker super godt. Navisco forhandler dem.
 - Følg Linket Her
Indsendt af    Lui Tang Jensen   den   28. januar 2018  kl. 17:33:45

seastar
Indsendt af    Tomas Nielsen   den   28. januar 2018  kl. 13:53:13

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear