Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Vil du følges ud fra hanstholm i morgen 7-3 ?
Kutlingen tager ud fra hanstolm i morgen på en spontantur. Planen er at gå ca 15 mil ud, på nogen pladser vi flere gange har haft held ved. Vejrudsigten ser meget fin ud, med vindstyrke på 2-6 m/s fra øst-sydøst og bølger på 0,5-1 meter.
Hvis du har lyst til at følges ad kan du evt ringe på tlf nr 21807565.
Vi regner med at være ved havnen mellem 7 og 8. Vil selvfølgelig lytte på klubkanalen.
Vh Bjørn
Ps ring ikke efter 22 i aften, da vi har 4 timers kørsel foran os, så jeg skal tidligt op.
Indsendt af  Bjørn Olesen  den  6. marts 2009 kl. 20:12:40

Gå tilbage
Mange tak for hjælpen til filmen, det er sgu rart for os computermongoler, når nogen vil hjælpe.
Vraget hedder i øvrigt TUKAN og der er en interessant historie om den her.
 - Følg Linket Her Vh Bjørn
Indsendt af    Bjørn Olesen   den   10. marts 2009  kl. 20:52:08

Tak Martin...den smuttede sq lige...
Indsendt af    Poul-Erik Hagemann - - www.gadusn.dk   den   10. marts 2009  kl. 19:22:40

Super film.. det er fiskeri når det er sjovest...  - Følg Linket Her(syntes det var lidt svært at finde, derfor direkte link)
Indsendt af    Martin Pedersen -TEAM LIMA-   den   10. marts 2009  kl. 19:21:25

Så er filmen lagt op på gadusn.dk. Oven i købet med waypoint.
Indsendt af    Poul-Erik Hagemann - - www.gadusn.dk   den   10. marts 2009  kl. 19:08:19

Hej Bjørn

Super i havde en god tur :-)

mvh

Brian
Indsendt af    Brian Jensen   den   9. marts 2009  kl. 08:16:56

Hej. Tak til alle der har tilbudt at hoste filmen, jeg vender lige tilbage når den er hentet ud af kameraet. Det er nærmere et klip af ca 2 min varighed og der er mange amatøragtige bemærkninger, da det var vores første vrag og vi var lettere euforiske :) Til Jan : jeg henter lige positionen ud af plotteren, og så vil jeg sende den til dig. Tak for tiluddet !
Vh Bjørn
Indsendt af    Bjørn Olesen   den   9. marts 2009  kl. 08:05:51

Hej Bjørn
Da jeg er ehvervs fisker og fisker til dagligt i nordsøen, kan jeg sende dig navnet på den vrag/top du snakker om, der er mange gode pilke steder rundt hanstholm, også nogle inden for 10 mil. med pæne torsk,.
vi arbejder med maxsae plotter og 3D, men du kan evt. sende pos. på jan@janjensen.dkså skal jeg sende den retur med navn og nogle i det område, vi arbejder i wgs 84 hilsen jan
Indsendt af    Jan Jensen   den   9. marts 2009  kl. 01:30:35

lyder so en god tur træls at det ikke passede ind progarmet her hjemme
glæder mig til at se vidioen mvh lars
Indsendt af    lars mortensen   den   8. marts 2009  kl. 12:15:12

@Bjørn
Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at lægge din film op.
Du kan bare sende en mail til mig så skal jeg sende dig nogle koder til davk.dk server som gerne hjælper med at hoste folks videoer -)
Indsendt af    Michael ~ Team Måleren   den   8. marts 2009  kl. 11:08:00

Hej Igen.
Ja det blev en rigtig fin tur. VBejret var simpelthen perfekt. Der var nogen gode dønninger om morgenen da vi gik ud halv otte, men det var ok og vi gik ca 18 knob ud til pladsen 15 mil ude på stenprammen. Fiskeriet var fint uden at være vildt, og vi fik en del torsk op til ca 3 kg. fiskeriet døde lidt ud, og vi søgte lidt rundt omkring uden det store hæld. Omkring klokken 2 havde vi held til at finde et vrag vi ikke havde position på, men som var markeret på kortet. Det ligger ca 2 mil fra stenpramen, og er markeret met 28 mt i kortet.
Er der nogen der ved hvad det hedder ? Fiskeriet var temmeligt vildt, med mange fine torsk op til 7 kg.De helt store udeblev denne gang. Jeg har en lille video af fiskeriet, men aner ikke hvordan man lægger sådan noget på nettet.
Bestemt et vrag vi vil besøge igen.
Vh Bjørn
Indsendt af    Bjørn Olesen   den   8. marts 2009  kl. 08:55:41

hej ville lig høre om der var nole fisk der ude
mvh lars
Indsendt af    lars mortensen   den   7. marts 2009  kl. 21:15:05

Ja der vil stå lidt dønninger derude, men ifølge farvandsvæsenet, vil det være 0,5-1 meter. Jeg regner med at de er lange og bløde så det skaber nok ikke de store problemer, men nu får vi jo at se. Vejret er jo temmeligt ustadigt på de kanter....
Jeg må hellere kome i seng, jeg skal jo op kl 3....
God weekend
Indsendt af    Bjørn Olesen   den   6. marts 2009  kl. 22:44:39

Jeg ville gerne følges, men jeg skal på job i morgen.
Desværre står der nok lidt gammel sø fra NØ i morgen. Håber ikke at det giver problemer.
Glæder mig til at høre om turen.
Mvh.:
Indsendt af    Martin Møller Thorsager   den   6. marts 2009  kl. 21:33:32

Så må i jo hygge jer med det :) Jeg skal nok give en meding,men det bliver nok først søndag, da der jo er et stykke hjem.
Vh Bjørn
Indsendt af    Bjørn Olesen   den   6. marts 2009  kl. 21:21:50

Hej og tak for tilbuddet:O) meget fristende men jeg melder dog også desværre pas da jeg er arbejdsramt i det Svenske :o( men rigtigt god tur og knæk & Bræk og meld endelig ud en anden gang...

Mvh

Peter
Indsendt af    Peter Gundersen "Jydetampen "   den   6. marts 2009  kl. 21:08:34

Hej Bjørn

Lyder fristende :-). dog melder jeg pas. Min båd er pt. lidt adskilt + vi har pådraget os en gang sygdom her på adressen i Århus. Men skitt fiske, bræk et ben, knæk og bræk og hvad der nu ellers findes af gloser. he he
Kast endelig en melding her på siden, når i kommer hjem fra turen engang :-)

mvh

Brian
Indsendt af    Brian Jensen   den   6. marts 2009  kl. 20:33:41

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear